Gletta

Alla inlägg under februari 2009

Av Lizetté - 23 februari 2009 20:00

Lizette fick träna forfarande på sitta rätt över hästen och så de gick ganska bra...

Av Lizetté - 21 februari 2009 11:48

Idag blev jag tömmkörd av Lizetté de var ganska kul..jag tömmkördes i skritt trav och lite tölt de gick bra...sen när jag var klar fick jag gå ut till mina kompisar i hagen de var skönt för de var så fint väder.. god fortsatt dag...

Av Lizetté - 19 februari 2009 20:09

Idag red Lizetté ut på mig.Vi red mot sala hållet idag de var kul jag fick rida ut tillsammans med Jerry och Sokka, jag fick mest träna på tölt som vanligt men de är helt ok... sen fick jag galoppera i djup snö de var lite jobbigt men kul...jag har mest fått galoppera och tölta idag....

Sen kom jag hem till stallet och då fick jag hö å så en filt på mig.. 

Av Lizetté - 16 februari 2009 18:20

Idag på lektionen så fick Lizetté träna på att sitta rätt i traven, skritten och i kurvorna de gick rätt bra faktiskt tycker jag sen fick hon oxå träna på att sitta rätt i volterna och de gick oxå ganska bra tycker jag... nä nu ska jag fortsätta äta upp mitt hö och sen sova godnatt....

Av Lizetté - 13 februari 2009 17:00

Idag blev jag riden av en liten än hon hette visst Fanny, de var ganska intressant faktiskt...jag blev riden i paddocken fick rida lite i trav och lite i galopp och lite i tölt...

Av Lizetté - 11 februari 2009 22:47

red ut idag med träna på tölt då med...

Av Lizetté - 10 februari 2009 14:35

Idag fick jag rida ut med blika och hennes matte vi red mot sala hållet,jag fick träna på tölt mest tydligen tycker Lizetté att jag inte töltar tillräckligt bra heheh....

go eftermiddag...

Av Lizetté - 9 februari 2009 12:45

Hej alla därute jag reds ut på en långtur idag tillsammans med Heljar,Sokka å Blika de var kul, för de var så fint väder och sen så fick jag pulsa i djupa snön de var kul men lite jobbigt faktiskt. vi red vilstena stora rundan runt och sen uppp och förbi lösdriften och dom låg och mös i vintersolen de såg mysigt ut måste jag säga men de var även kul och ridas på en långtur. sen kom vi in till stallet och då blev jag ompysslad och sen fick jag täcke på mig.

ha de bra!!

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards