Gletta

Alla inlägg under mars 2009

Av Lizetté - 31 mars 2009 22:10

idag fick jag rida ut vi var ganska många men de var kul jag tror att de nästan var hela liz fam utom två som red.. de var kul.. vi red förbi lösdriften och mot högsberga och de gick bra fick ha Blíka på sidan om mig handhäst kallades de visst, de gick rätt bra jag fick trava mest...hade lizettes mamma på min rygg.. de var ok...

Av Lizetté - 30 mars 2009 18:10

va på lektion idag.. liz fick träna på svängningen med hela kroppen igen, fick oxå igen träna på traven och tölten på långsidorna. Efter ett tag så fick vi träna på att tölta runt hela fyrkantspåret "äntligen något nytt tänkte jag hehe" fick oxå påminnas/tränas på byta om volt de var ganska kul faktiskt vi skötte de bra tror jag för vi fick inga korrigeringar.. nä nu ska ja sova natti natti...

Av Lizetté - 28 mars 2009 20:09

Idag fick jag rida ut med Liz instruktörer...vi red förbi lösdriften och till travbanan och red halva travbanan och sen red vi mot sala hållet.. jag fick tränas i tölt, trav och lite galopp sen red vi hemåt red tillsammans med Eir och Lif... de var kul.. 

Av Lizetté - 27 mars 2009 22:17

idag så fick jag ridas ut med jerry,annica,cimcim och sokka..

vi red förbi lösdriften och mot högsberga sen red vi på ett gärde en lång bit (från högsberg) sen kom vi in till ett annat gärde (mot travbanan) och kom framtill travbanan red in på den förbi lösdriften igen och sen hemåt.. under den turen tränades jag mest på tölt men ja fick även galoppera och trava och en del skritt de var kul...

Av Lizetté - 24 mars 2009 18:20

idag fick jag ridas ut på en kvällstur de var kul ,

vi red åt sala hållet en bit bort och sen svängde vi in

på en grusväg hade sällskap av Sokka och Jerry med sassa 

annica på. jag fick ridas och tränas mest i tölt och skritt

men även galopp de var kul fick sen en filt på mig. 

Av Lizetté - 23 mars 2009 19:14

repterade de vi gjorde sist än en

 gång men liz kan de de e ja helt säker

på, men de var nog mest för nattis skull

de repeterades igen så fick jag tölta och trava

 på långsidorna och så höll vi på i ca en timme med

repeteringen och tölten och traven men de var ok ändå...

nu ska ja sova godnatt..

Av Lizetté - 20 mars 2009 20:51

Idag tömmkördes jag av CimCim (lizettes lilla syster) hon tömmkörde mig i tölt, trav och lite galopp de var ganska kul och omväxlande. sen så fick jag gå in och äta mitt hö fast den här gången fick jag ingen filt på mig de kanske blir lite kallt, men vi får se.. godnatt..

Av Lizetté - 18 mars 2009 19:45

Idag red nån annan än Lizetté på mig de var visst hennes mamma hon red mig i tölt och galopp m.m och de gick bra..

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards