Gletta

Alla inlägg under juli 2012

Av Lizetté - 24 juli 2012 15:00

Matte tar ut Jerry men lämnar mig kvar, sen hämtar hon mig och så leds jag in i stallet ställs upp,

och sen borstar matte lite på mig, sen försvinner hon och då borstar en som heter mia på mig lite till..

sen kommer någon kvinna in med två hundar och sen något i handen så pratar hon med mig och matte,

helt plötsligt sätter hon handen mot min hals och sen tryckte hon i något.. sen var de klart så prata hon lite till med

matte och sen går hon.. Sen sa matte sådär cim nu är hon vaccinerad första omgången i alla fall..

Aha tänkte jag jag blev asså nyss vaccinerad... sen träna cim mig lite grand efter typ 10 min.

Sen fick jag gå in till Jerry igen..

ha en bra dag alla..

Av Lizetté - 20 juli 2012 10:00

Det hela börja med att matte ledde ut mig från hagen och bytte plats på Jerry, när matte hade ledit ut mig

från hagen så klev cim upp på ryggen och så gick vi ner för vägen och i slutet av vägen står där en transport

hmm var ska jag nu då tänkte jag men jag gick snällt på och så bar de iväg någonstans var vet jag ej..


Efter ett tags åkande/körande så stannar transporten och jag lastas ut och väl ute ser jag att vi är på mattes

förra jobb, jag blev lite glad fast fortfarande vet jag inte vad jag gör här men ändå.

De visades sen i slutänden att jag skulle skos så jag stod där snällt på stallgången medans jag blev skodd och

verkad.. efter ett tag så fick jag snällt gå in i transporten igen men jag stanna till en stund men sen gick jag på

så bar de iväg igen och denna gång var jag säker på att jag skulle tillbaks till jerry och visst hade jag rätt, när väl

transporten stanna så lastades jag ut till jerry.. och sen åkte dom iväg..


ha en fortsatt härlig fm och em. 

Av Lizetté - 18 juli 2012 14:00

Har bytt hage nu med mycket gräs i, oj oj ja, men men gott är de ju i alla fall..


Lite bilder på oss och kompisen som visst heter Zäta.

       

Jerry                                 Jag                                   Jag                                    Jag

       

  Jerry och Jag                  Zäta                             o   Zäta                             Jerry och Jag

     

   Jerry                                          Zäta                     Jerry och jag


Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards