Gletta

Alla inlägg under maj 2014

Av Lizetté - 31 maj 2014 13:45

Goddag idag tävlar lill matte och jag i V5 och T5 de gick bra tror att både lill matte

och matte tyckte de.. Vi tog oss till final i båda grenarna så imorgon (1 juni) går

finalerna av stapeln..


Bilder

     

V5 tävlingen

     

V5 och T5 tävlingen

     

T5 tävlingen


Av Lizetté - 24 maj 2014 20:15

Jaha godkväll på er, idag har jag först fått bli riden av matte och sen lite andra  personer,

De började med att matte och lillmatte kom till hagen tog in mig och en till pyssla med oss

och gjorde i ordning oss för en tur som visade sig bli lite längre än vad jag trodde.

Väl framme hos mattes barndomshem och lillmattes nuvarande hem så dök de upp massa

personer sonm ville prata med mig känna på mig kela med mig jag och förstås med kompisen oxå.

Sen började en långrad av "promenadridning" fram och tillbaks och med olika personer, matte 

kallades visst detta för "typ" ponnyridning helt ok för mig de var trevligt men visst lite tråkigt

oxå när vi gick samma runda men dom som satt på gillade det så då är de ju bra..

När alla ridit klart då red lillmatte mig och matte red den andra hästen.. Hemma i stallet

blev vi avsköljda och ompysslade och sen fick vi gå ut i hagen och äta våran kvällsmat så gott..

godkväll på er..

Av Lizetté - 24 maj 2014 20:00

Sen är de ju inte jag (Lizetté) som rider Gletta så mycket nu de är mest Cim.. 

så de skrivs inte så mycket annars..


Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards