Gletta

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Lizetté - 17 november 2010 16:45

....för att rida mig och de visade sig att jag skulle ridas, vi red mot byn och hem tilll matte hon hämta något där och sen red vi mot stallet  och förbi en bit åt sala hållet de gick bra, reds mest i tölt för matte gillar inte riktigt min passtakt i tölten så hon tränar hårt med den på mig just nu... men de blev även lite galopp och skritt ingen trav idag och de gick hyfsat bra... när jag var klar fick jag mitt fleéce täcke på mig och sen fick jag lite betfor, de var mumsigt...


såhär ser min halvnakna klippning ut föresten har ju blivit klippt..

        

Här har ni min halvklippning från vänster sida fint va??

    

Här har ni min halvklippning från höger sida visst ser jag nästan helt klippt ut??

hehe  , men lugn de är bara halsen och bogen som är klippt...


jaja nu ska jag vila mig innan de blir matdags här... ha de så gott med hälsningar

från Gletta och matte Liz...

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards