Gletta

Alla inlägg under januari 2011

Av Lizetté - 21 januari 2011 17:15

Jag reds mest i tölt men de blev lite skritt oxå..

De vart en liten kvällstur... de var ganska trevligt..

väl inne fick jag ett hals fleéce täcke på mig.. de

var varmt och gosigt, men nu ska jag sova natti natt..

Av Lizetté - 20 januari 2011 16:00

De gick bra, reds mest i galopp idag och lite tölt...

väl tillbaks i stallet sen fick jag mitt fina halv täcke i

Fleéce på mig de var varmt och mysigt... natti natt..

Av Lizetté - 17 januari 2011 10:30

Idag reds jag mot sala hållet igen, men denna gång tränades jag i bara tölt mest, vi träna på istölt de gick bra och även denna gång hade jag sällskap av Caddie på turen de var kul... vi sprang ikapp lite då och då hehe *ler* vi red bort till Trundhem och sen tillbaks, och som sagt de gick bra.. när jag kommer tillbaks till stallet så blev jag ompysslad och sen fick jag mitt fleéce täcke på mig de var varmt och gosigt... Nu ska jag vila natti natt..

Av Lizetté - 13 januari 2011 13:00

Idag reds jag av Liz/matte och min hundkompis följde med vi hade jätte roligt, och allra helst Caddie (hundkompisen) han hoppade i och ur snödrivor  m.m de var så roligt bara synd att kameran inte ville fota just då.. de hade blivit jätte roliga bilder tror jag.. efter ridturrn så fick jag mitt sköna fleéce täcke på mig.. och sen min lunch mums de var gott.. nu ska jag vila tror jag..

Av Lizetté - 12 januari 2011 15:45

Dels av Cim och sen av Alva och Rebecka de gick bra, reds

i paddocken och mest i trav och tölt..

Av Lizetté - 11 januari 2011 14:15

Reds mest i trav och i tölt, de gick bra...

Av Lizetté - 10 januari 2011 10:00

Idag reds jag ut med cim på ryggen och vi red i sällskap med Glossa,matte och Caddie de gick bra reds mest i tölt, funkade hyfsat reds även i galopp ochtrav oxå men inte så mkt... vi fick pulsa igenom djup snö halvägs till vilstena men sen vände vi och red bortåt vidare mot hårsbäck istället.. de gick bra, väl hemma vid stallet så reds jag lite i paddocken men sen fick jag gå in och när jag kom in blev jag ompysslad och fick mitt fleéce täcke på mig de var varmt och gosigt...

nu ska jag vila natti natt...

Av Lizetté - 8 januari 2011 13:00

Hej på er idag blev jag skodd de var rätt skönt.. jag stod där snällt som ett lamm och lät hovslagaren slå dit och byta mina skor..

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards