Gletta

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Lizetté - 10 april 2010 06:30

Idag kom liz upp till mig tidigare än hon brukar hade typ nyligen vaknat

när hon kom borstade av mig och sen sadlade hon mig och sen red vi iväg

mot vilstena de gick bra och så mot liz jobb när vi kom fram till liz jobb

så fick jag sadlas av och så och fick mitt fleece täcke på mig och fick

stå på stallgången en stund sen fick jag gå in i en box och fick min frukost..

och värma mig ett tag sen vid f.m nånstans fick jag gå ut och vara i hagen 

ett tag de var skönt behövde inte stå i boxen och tråka...



Sen strax före lunch fick jag gå in i stallet igen och käka lite lunch sen var de

dags att få utrustningen på mig igen och så bege sig av hemåt  de gick hyfsat

jag ville ju vara kvar vid hingstarna ett tag till men se de fick jag inte de var bara

och ridas hemåt väl hemma fick jag ute täcke och mitt flecce på mig igen och fick gå ut till kompisarna de var rätt skönt att komma hem ändå hehe..

jaja nu ska jag njuta av e.m solen såå skköönnt...

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards