Gletta

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Lizetté - 30 april 2010 07:15

hej på er idag kom liz upp till stallet och väckte mig vid ca sju...

de tyckte ja verkade lite konstigt men ja följde med henne ändå..

hon tog ut mig från stallet band upp mig och sen borstade hon och

gjorde i ordning mig, sen när jag var klar då red hon mig mot vilstena och där

tyckte de verkade konstigt men men ja lyssnade i allla fall...

jag reds i tölt och galopp en del men mest var de skritt...


på ett av ställena på vägen provade jag om ja kunde vända hem och

ja lyckadesnästan men liz var ändå snabbare och sen red vi vidare..

red över bron i vilstena vid de här laget hade jag börjat ana att vi skulle

till liz jobb... men jag var inte helt säker men de visade sig att mina aningar stämde så kom vi framtill liz jobb jag ställdes upp i gången och sen börja hon fixa lite med några hästar... medans jag fick stå på gången sen fick jag gå in i en box

och liz fortsatte med de hon höll på med..


sen efter lunchen fick jag gå ut i en hage och röra lite på mig sen senare

på kvällen så fick jag sova över på hennes jobb sen var de inte så mycket mer...

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards