Gletta

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Lizetté - 20 september 2010 20:15

God kväll matte och mattes mamma kom upp till mig, glossa och jerry på kvällen fråga mig inte varför för jag har ingen aning just nu, men senare så visade de sig att vi skulle få gå ut till våra kompisar och äta lite gräs och så ni vet...

så matte tog av mig och glossa våra täcken och sen fick vi följa med Jerry och Jerrys matte (liz mamma) till hans hage och lämna in honom där sen fick vi gå till våran hage och släppas in där.. de var ganska skönt att få komma ut till kompisarna igen men de hade heller inte gjort ngt om matte "råkat glömma mig och oss andra inne hehe... över natten.. jaja natti natt nu ska jag äta lite gräs och sova..

Av Lizetté - 20 september 2010 10:45

Hej på er idag fickjag ridas ut med glossa och matte och mattes mamma vi red

skogsridning och lite väg ridning de gick bra fast Glossa fjanta sig lite för vissa saker men men hon e ju ung så de går väl att ha överseende med.. jag reds mest i trav och i tölt men även galopp och skritt de gick bra.. när jag väl kom tillbaks till stallet så fick jag ett halstäcke (filt) på mig och blev avborstad förstås sen fickjag gå in i boxen och torka upp lite och så.. ha en fortsatt bra f.m

Presentation


Matte och jag på sommarbetets ställe. Fotograf Nathalié

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards